hilal20 benim bebeğim de 54 günlük 4-5 günde bir kaka yapıyor doktorumuza iki defa sordum Her ikisinde de normal dedi , sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal diye biliyorum , cok çok zorlanmıyorsa fitil vermeyin bence çünkü bildiğim kadarıyla destekle yapmaya alışıyorlar öyle olunca , yine de siz bilirsiniz tabi