Clemm
benim kızım 1 aydan beri yüzüstü uyuyor tabi kontrol ediyordum sürekli şuan 10 aylık ve hala en rahat ettiği pozisyon yüzüstü🙈 doktorumuza danışmıştım yatagı sert olsun ve yastık kullanma hangi pozisyonda rahat ediyorsa öyle uyusun hiç bir sakıncası yok dedi 🥰