Çok şükür kızım ek gıda da alerjisi yok tu herşeyi verdim birşey olmadı taki evimize gelene kadar. Ek gıdaya Bursa’da başladım Diyarbakır’a evimize geldik nedense ya yoğurt ya salça anlamiyorum kıpkırmızı oldu çene etrafı poposu da pişik oldu hatta kanadı 😭 kakası normal pazartesi gitcez doktora ama pisigi ne surduysem gecmiyo sudocrem hematen travazol normal mama veriyorum ağız çevresi geçmeye döndü ama pisigi krem kullandığım halde artiyo sanki ıslak mendili kaynatıp sonra yıkıyorum yardimmm lutfennn