Ben süt konusunda çok sorun yaşadım dogumumdan sonra sütüm gelmedi ilk 4 gün sonra gelmeye başladı bebeğim sarılık oldu yogun bakımda kaldı 14 gün sonra benim gelen sütüm üzüntüden kesildi goguslerim pamuk gibi oldu hiç şişmiyordu sönmüştü resmen doktor bi damla önerdi onu aldım küp rezene taze rezene kayısı suyu herseyi denedim hiçbiri ise yaramadı sonra bulgur pilavını çok övdüler onu yaptim akşam yedim sabah kalktigimda sütüm o kadar çoğalmıştı ki hep akmıştı çarşafım bile ıslanmıştı hemen sağdım 1 seferde 2 poşet süt çıktı sizde mutlaka bulgur pilavını deneyin derim çok geçmiş olsun 🌸