Noname21 https://www.e-bebek.com/weewell-wmv630-dijital-bebek-izleme-cihazi-p-wee-wmv630 Bunu kullanan var mı. Bebegin sesini iletiyor mu . Birde sadece modem wifi üzerinden mi çalışıyor bizim evde wifi yok mobil veri 7zerinden bağlantı kurulmuyor mu
nutellayiyensincap Noname21 üstte kalsın diye geçerken uğradım😄 fikrimi de belirteyim; wifi gerektirmeyenleri tercih edin bence,bebişe yazık..
Noname21 nutellayiyensincap evet bende öyle düşündüm. Zaten odasında İnternet de çekmiyor . Ama wifi gerektirmeyen de yok e bebekte o yuzden normal telsiz aldim görüntüsü olmayan sesi ulaştıran. Zaten 2 yasinda. Kapisini cektigimde sesini duysam yeter