Merhaba anneler benim bebegim 3 ay 23 gunluk on gundur kaka yapmiyodu doktora götürdüm lavman yaptilar iki gun rahatti sonra tekrar on gun gecti hala yapmadi aglamasi huysuzlugu yok röntgen cektirdik herşey normal neden boyle oluyo anlamadim daha once boyle bi durumla karsilasan var mi ne onerirsiniz?