Kızlar merhaba doğum yapalı 3 ay oldu sezeryan oldum 3 gündür adet sancısı gibi ağrılarım var 😤 adetime de daha 20 gun var 🤷 bu ağrının sebebi ne olabilir belimde kasıklarım da ölüyorum ağrıdan 😐 gebelik testi de yaptım negatif sizce neyden kaynaklanıyor olabilir 🤷