2 gündür nerdeyse yarım saat- 1 saatlik uyku uyuyorum. Bizimki hasta, başında analıque sabaha kadar 🧸
Hasta olmadığı zamanlarda da sık uyanmaya başladı. 9 aylık, gece 4-5 uyanıyor. Bir ara o kadar güzeldi ki, saat 3- 4 gibi ve 7 - 8 gibi uyanıyordu. Emzirdikten sonra uyuyordu falan. Hayal gibi rüya gibi günlermiş.
Güzel tavsiyeler için beklemedeyim 🧐