Acıkınca yer kitabını almanızı öneririm 🙏🏻🥰 bir sürü tarif var hiç sıkıntı yaşamazsınız kimse dört dörtlük değil benimki de 7ay 3 günlük elimden geldiğini yaparım sadece mükemmel olmak zorunda değilim 🙏🏻🙏🏻 Karnını doyuruyorum süslü püslü şeyler olmak zorunda değil , valla yeri geliyo kahvaltısında irmiği pişirip içine elime o an yumurta sarısı mı geçti onu ezip veriyorum böyle seyler yani çok takılma o instagramdaki süslü bebek sunumlarını ben yapamam yapana da maşallah der geçerim 🙏🏻