Kızım 18 aylık 14 kilo 5 numara kullanıyorum, 6 çok büyük cünkü sleppy ve turco kullanıyorum bizden daha küçükler ve kilosu düsük bebekleri görüyorum 7 numara takan var ben mi yanlış kıllanıyorum aceba geceleri 6 takamaya başladım artık üstüne çıkıyor diye