Guzelanne34 Kızlar bana kaliteli, güzel alan, batık vs yapmayan bir epilator markası önerirmisiniz rica etsem 🙏🏻
istanbullugelin34 Guzelanne34 bende ariyorum eskiden pliphp kullaniyodum iki modeli iyiydi son modeli begenmedim bruan aldim onun performansinida begenmedim
kaganege Guzelanne34 braun silk epil 9 var bende. Batık yada tüyleri koparma yapmıyor. Kökten alıyor,memnunum.
hunilimomm Guzelanne34 https://ty.gl/wrpt0hj8we ben bunu kullanıyorum memnunum benim çok batıkların var zaten o yüzden yapıyor yada yapmıyor diyemem
hunilimomm Guzelanne34 benim agdaya gitsem bile batık oluşuyor o yüzden epilasyon yapıyor mu bilmiyorum ama annem de var bi tane o hiç yapmıyor
Minikprenses_1 Guzelanne34 Onun için ayrı ucu var onu kullanıyorum ama daha kısa zaman diliminde çıkarıyor. Diğerini birkez denedim acıtıyor ama suyla da yapılabiliyor öyle belki acıyı hafifletir.