Duygucinn Merhabalar 4 aylık bebeğim var ve ara sıra yeşil kaka yapıyor ve bazen yeşil kaka yeşil topaklanmalar oluyor neden böyle oluyor lütfen bilgisi olan bilgilendirsin araştırıyorum ama çeşit çeşit şey söylüyorlar alerji Demir takviyesi enfeksiyon vs.
elif2610 Duygucinn o gün yediğinşz şeyleri not alın benzer yediğiniz şeylerde yeşil kaka yapıyorsa alerji olabilir. Yeşillik çok tüketiyorsanız o da yapar üşüttüyse gaz olduysa o da yapar.
MinikCivciv15 Duygucinn ben doktora sormuştum. Doktor bana üşümeyle alakası yok dedi. Yediğin şeylerle alakalı. Ara sıra olabilir normal dedi.
ayse98 Duygucinn merhaba bende mama veriyorum oğluma 3 buçuk aylık.Hangi mamayı kullanıyosunuz biz sma kullanıyorduk aptamile geçtik yeşile döndü kakasının rengi her mama sonrası kaka yapıyo bide normalde bir yada iki kez yapıyodu
Eymen2121 Duygucinn canım benim bebeğimde ara ara öyle oluyo ilaç kulaninca yada ben farklı birşey yediğimde öyle rengi değisiyo
Duygucinn elif2610 Ben hem emzirip hem mama veriyorum benim de aklıma üşüttüğü için öyle olduğu geldi ama yine de korkuyorum, bi kaç gün sürüyor öyle sonra düzeliyor 2 defa falan öyle oldu sadece 🙇🏼♀️
Duygucinn MinikCivciv15 ama birşey daha sormak istiyorum aşırı kokulu oluyor normal kakasını zevkle değiştirirken bunun kokusu dayanılmaz oluyor, sütüm çok yok az da olsa alıyor anne sütü ama onda bile yediğim şeyden kaynaklı oluyor mudur sizce ?
MinikCivciv15 Duygucinn kokuluysa doktora sormanız lazım. Ek gıdaya geçmeden kakada ağır bir koku olmaması lazım diye biliyorum.
Ipekada34 Duygucinn o ay da o renk kaka ve o kötü kaka bizde de vardı belli bi süre sürdü sonra geçti ama sebebi nedeni neydi bilmiyorum çok arastirdim bulamadım ama bizde o ayda yaşadık böyle bisey kuzum 🤗
Duygucinn ayse98 ilk 2 ay aptamil kullanmıştım şuan ise bebelac gold kullanıyorum, mamadan olduğunu sanmıyorum eğer öyle olsa bu sürekli olur bi kaç gün sürüp sonra yavaş yavaş normale dönüyor, anlam veremedim gerçekten