nutellayiyensincap bir şey yok canım serçe parmağını süte batır 10 a kadar say 10 da parmağının yanması lazım, kavanoza dök Sütü 4-5 saat dışarda ağzı kapaksız üstü örtük mayalansın sonra dolaba koy yine ağzı açık bi şekilde bir kaç saat sonra kapat kavanozun ağzını 1 gün bozma sonra miss😄 İnan becerikli birisi değilim ben bile yapabiliyorum sende yaparsın 🥰