Balteknem ben kızım hasta olduğunda Kullandım hayır okadar kuvvetli çekmiyor yani herhangi bir sakıncası yok ama tabi sürekli kullanmamak daha iyi ben şu şekilde yapıyorum hasta iken burnu akıyordu her gece yatmadan temizleyip yatırdım sabahları da uyandığında temizledim 3 4 gün çok rahatladı normal zamanlarda da burun temizliğini 4 5 günde bir siringaya 5 ml bı buruna 5 ml diğer buruna izotenik su sıkıyorum ki rahat uyusun diye kızım 18 aylık bu arada