Ay23 sakın moralini bozma sen elinden geleni yapıyorsun, sana ufak tavsiye vereyim benim kızım da hem küçük doğmuştu hem de dediğin gibi bazı aylar çok az kilo alıyordu. Biraz da yapısal oluyor bebekler elinden geleni yaptıktan sonra çok takmamak lazım sık sık emzir çocuk aç duramaz bizim doktorumuz da beklet derdi ama çocuk aç duramaz ki ikincisi sütünü kaliteleştirecek yiyecekler tüket çiğ kuruyemişler yeşillikler güzel yağlandırır çocuklar yeri geliyor hasta oluyor ek gıda sonrası asla yemek yemek istemediği günler oluyor emzirmenin tadını çıkar sağlıkla büyütün inşallah 🤍🌻