leylaxx ya şöyle söyleyeyim benim bebeğim 7 ay 10 günlük normalde her içmesinde 180 -200 ml içmesi gerekirken ben ek gıda sonrası 30 ml veriyorum bazen 100 veriyorum o kadar bana bile fazla geliyor tabi siz ve doktorunuz daha iyisini bilir ama dediğim gibi fazla yani en azından 30 ml her 2 saate verilmeli