Kizlar bebegim sekiz aylık ek gıda ve anne sütü alıyor daha diş çıkarmadık üç gündür sulu kaka yapiyor bezi doldurmuyor verdiğim şeylerde kabız yapacak şeyler ama mesela bugün altıdan fazla kaka yaptı ve her seferinde de sulu yaptı kakasinin böyle olması normal mi acaba sizce diş belirtisi mi birde poposu da çok fazla kızardı pazartesi sağlık ocağına götürmeyi düşünüyorum aranızda bebeği böyle olan var mı icim hiç rahat değil acile götürmek istiyorum ama malum korona arttığı için korkudan bir yere çıkamıyorum bana lütfen yardımcı olur musunuz