Toprak_2019 20 gün önce boğazları şişti antibiyotik başlandı sonra burun akıntısı vs derken kulaklarına kaşımaya başladı doktora gittik alerjik dedi yani 10 gündür flan var pazartesi götürcem aslında bugüne dek beni rahatsız etmedi kaşınmadı ama şimdi kaşınıyor çoğalmış gibi geldi ve kötü bişey olmasından korktuyorum ben elimi değdiğimde pütür pütür kabul gbi