Derinkusumm benim oğlum da öyle ben hariç herkesin arkasına ağlıyor gitmek istiyo babaannesine ya da kendi anneme bırakıp bi kaç saat gitsem bi geliyorum ne özlemiş farkında bile değil yokluğumun, ve Buda beni üzmüyor değil açıkcası bende sizin gibi kuralcıyım yapma filan çok derim ondan heralde