SznKrds Uyku eğitimi verdikten sonra neden daha önce başlamadım diye kendine çok kızıyor insan. Neden bebeğime uyumadığı için ve gece saat başı uyandığı için bağırdım kızdım diye vicdan azabı çekiyorr