Hnm-123 tabi eczaneden kendiniz alıp kullana bilirsiniz. Ben ilk öğrendiğimde oradaki doktor folbiol vermişti, sonrasında doktoru değiştirdiğimde folbiol ü bıraktırdı folio verdi bende hiç sormamıştım nedenini. Sonrasında farklı bir doktora daha gittim (aile doktoru gibi bir şey herkes onda doğum yapıyor yada ameliyat oluyor) oda sormuştu folik asit kullanıyor musun diye. Folbiol kullandım ilk başta sonra önceki gittiğim doktor değiştirdi folio verdi dedim. Folio ya devam et, folbiol ün dozu yüksek gebelerime bende önermiyorum demişti