Temmuzunannesi Diyetteyim 3 haftaya yakındır süt süt ürünleri yumurta kabuklu kuruyemiş domates kırmızı meyveler bu kan azalmak yerine arttı ve test yaptırdım özel klinikte kakada herhangi birşey çıkmadı anlamış değilim ama hergün kan görüyorum doktor makatı da kontrol etti bi sıkıntı yok bunu yaşayan varmı doktor da alerji testi yapalım dedi sırf testi yaptırmam için alerjiyle ilgili sorularımı yanıtlamamak için kıvrandı alerji testi 2bin TL doğru sonucu vermeme gibi bi durumda olabilirmiş öyle dedi yaptırmadık
Ogulcan Temmuzunannesi canım yalancı negatiflik verebiliyor bizimde negatif çıktı ama belirtilerimiz pozitif 7 yaşına kadar yalancı negatiflik görülebiliyormuş
Oznur_0708 Temmuzunannesi bebeğiniz nekadarlık acaba bizimde kakada kan vardı gittik aralıklı gelmişti en son her bezde görünce hemen gitmek istedim teste göre kakda gizli kan yoktu zaten birdahada gelmedide 2. Ayımızda diyeti bıraktım çok zor oluyor cidden 3. Ayımızdayız çok şükür bişey yok
Oznur_0708 Temmuzunannesi deri testi yapılıyor birde biz gittiğimizde 40 bile çıkmamıştı biraz büyüsün ozaman gelin daha iyi olur demişti araştırma hastanesi bunu diyende
Betim Temmuzunannesi 6 ay öncesi alerji testi yapıldığında negatif çıkabiliyor ama bu alerjisi yok anlamına gelmiyor P yüzden 6 ay öncesi testi doktorlar önermez. Oğlumda 20 günlükken başladı alerji, siz diyet yapın eğer anne sütü alıyorsa. Süt süt ürünleri ve yumurtayı ilk etapta yemeyi bırakın en az 2 hafta geçmesi lazım sonuç görebilmeniz için. 10 ay diyet yaptım ben
Temmuzunannesi Bağırsaklarında aşınma yokmuş kakada da kan felan çıkmamış doktor öyle dedi benim hergün gördüğüm ne ozaman
RainOverMe Temmuzunannesi kakada kan olsa cıkar aslında makat catlagı bagırsaktan gelen ya da mıdedekı kanama kakada cıkıyor dıye bılıyrm
RainOverMe Sadece mamayı denedınız mi yani anne sutu vermeden denesenız devam eder mı acaba, bu arada kac aylık bebısınız, cok gecmıs olsun🙏🏻🌺
Temmuzunannesi RainOverMe anne sütü alıyor şuanda sütüm de çok şükür iyi geliyor kesmek istemiyorum açıkcası 4ay 7 günlük
Temmuzunannesi RainOverMe kakada hiç kan yok demiş anlamadım ki ben de bezinde kan görüyorum hergün başka bişeydense de söylemesi gerekiyor eşim girdi ben bebeğim uyuyor diye giremedim pişmanım işte
Temmuzunannesi Kakasında çıkmamasının nedeni acaba neden olan besinin diyetimden çıkardığım için mi öyleyse de bu kan ne zaman kesilecek sizlere soruyorum çünkü doktorlar bi boka yaramıyor bi ton para bayıldım ağzından kerpetenle laf aldım sırf 2 bin TLlik testi yaptırmam için
RainOverMe Temmuzunannesi keşke siz görüşseymişsiniz içiniz rahat ederdi. Bir ara doktorlara online sorular sorulan siteler vardı sonuclarınıx elınızdeyse oradakı doktorlara sonuçlarınızı belirterek sorun, size de uyarsa
emoo 2000lira kan testi için mi istediler acaba araştırma hastanesinde bedava yapıyorlar ama boşuna küçükse yaptrmayın negAtif çıktı bizim hep ama çocukta alerjinin tüm belirtileri var 4aydr diyettetim
Temmuzunannesi emoo evet kan testi için istedi kakada ise kan görünmemiş bağırsaklarda aşınmada yokmuş mikroskopla bakmışlar öyle demiş
Temmuzunannesi Ogulcan kakada mı yalancı negatiflik çıkıyor eşime birşey söyleyemem demiş kan testi yaptırmanız gerekiyor demiş o da Amerika’dan gelmiş cihaz 300 e yakın besin için test yapılıyormuş detaylıymış 2binntl
Ogulcan Temmuzunannesi yok Canım sana söyle anlatayım biz ayıptır söylesi 1075 TL’ye kakada detaylı bakıldı yalancı negatiflik verdi doktorumuzda uyarmıştı biz yinede bilmek istemiştik o ayrıştırılan testler alerji için bence bekleyin canım paranız boşa gitmesin biz 1 yaşını geçtik hala peynir yediremiuırım içinde süt ürünü olan tereyağ tarhana gibi besinler katlanıyorum özel ürünler alıyorum hep ve özel mama kullanıyoruz
Temmuzunannesi Oznur_0708 4ay 7 günlük valla bizimde kan görünüyor fakat mikroskop da çıkmıyor tertemiz demiş olmadı gereken kakaymış anlamadım gitti
Temmuzunannesi Oznur_0708 deri testi de yaptırmak istemiyorum doğudayım devlet hastanesi de bebeklere bebek muamelesi yapmıyor maalesef
Oznur_0708 Temmuzunannesi bizde doğudayız canım bazı şeylere güvenemiyoruz görevden kaynaklı mı doğu da olman biz elazığ araştırmaya gitmiştik