Merhaba arkadaşlar. Oglen yazmıştım ama cevap gelmedi. Bursa da iyi bir çocuk Psikoloğu biliyor musunuz? 2 yas oglum için gitmek istiyoruz. Cok şiddetli ağlama krizleri ve kardeş kıskançlığı var. Ozellikle bu tarz konularda gittiğiniz ve memnun kaldığınız doktor var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim