Kbrblr ben 2 aylıktan beri bir uyku rutini oluşturdum. Bebeğim gece gündüz farkını biliyordu. Sadece desteği kesmem gerekti. Ben akşam uykusunda değil gündüz ilk uykusunda denemeye başladım. Böylece hem o daha rahattı hem ben daha az yorgun. İlkinde 1 saatte uyudu. Mızmızlandı ama ağlamadı. Sonra bu süre yavaş yavaş düştü. Mızmızlanınca hiç kucağıma almadım elimi göğsüne koydum. Ama uyku haricinde bol bol kucağıma alıp oyunlar oynatıyorum. Kısaca çocuğun güvenli bağlanması uyku rutini olması gece gündüzü ayırt edebilmesi gerek. Bunlar olunca uyku eğitimi de çok çok daha kolay oluyor