Nryunlu bizim gündüzleri günü gününü tutmuyor 1 saat ya ileri ya geri gidiyor mesela 3 uyku yapar deniyor sabah postası öğlen postası öğlen sonrası birde yatmadan önce uyumak istiyor o son uykuyu yapmazsa uykudan bayılacak dersin zaten ıııııı diye uyku belirti veriyor ninnisini söylüyor ben 21,30 da uyutuyorum öncesi yarım saat rutinimiz var 4 aylık bebek uyku düzenlerine baktım en geç 8 de gece uykusu çoğu yer 7 7.30 o düzende uyuyanlar 3 uyku yapıyor ben mi hata yapıyorum acaba