Asl90 Ya işin aslı evimde çok hali olmayacak yerden ısıtma olduğu için minimum halı kullanmayi düşünüyoruz o yüzden aklım robot süpürgeye gidiyor. Yani ihlasi kullanacak bir alanjm yok gibi sanki hali olarak. Annemde Dyson hem dikey hem yatay var ama çok çok memnun değil ben de kullandım pek hosuma gitmedi çok teşekkür ederim yorumunuz için 🌺