ogretmen61 Cgdmltr93 herkesin üşüdüğü sıcaklık farklıdır, annelerimiz bizi aşırı sarıp sarmaladığı için böyleyiz belki de😊 bebekler sıcağı sevmezler 21 derecede gayet rahat uyuyabilirler
oblt ogretmen61 bizim oda da 22.5 derecede sabit zaten konfor sıcaklığı bu aralıklarda olmalı bebekler gerçekten sevmiyor sıcağı. Ben de zıbın artı ince pijama giydiriyorum üşümüyor hiç.
Feyzosunannesi Glshmrthmz Lcw 1.6 tog kullanıyoruz şuan oda ısısı 23 derece içine ince zıbın ve ince alt üst giydirip üstüne tulum giydiriyorum o şekilde üşüme yada terleme olmuyor oda sıcaklığına bağlı yan