Busbus58 ben bilmeden aralıklı diyet uyguluyormuşum. Günde 2 öğün beslenirim ama ben hep bu şekildeydim. Sabah 9 gibi kahvaltı akşam 5 gibi akşam yemeği aralarda bişey yemiyorum sadece çay ve su içiyorum. Tatlıyla hiç aram yok zaten sadece cips severim onuda arada yerim. Emziriyorum oğlum şu an 14 aylık doğumda 16 kilo almıştım 2 haftanın sonunda hamile kaldığım kiloya dönmüştüm.şu am hamile kaldığım kilonunda 8 kilo altındayım. Ekmek falanda yerim sanırım 2 öğün yemem işe yarıyor. Tabi birazda genetik bu durum ama ailem kilolu bana doğumdan sonra veremezsin dediler bende öyle düşünüyorum ki şükür olmadı verdim. Belki yardımcı olur