Deletedmom54121 siyah turp var onun üzerini kapak gibi kesiyorsun. İçini biraz oyiyorsun ama tam değil. Sonra içine 1 yemek kaşığı petek bal koyuyorsun. O kestigin kapak kismi kapatıp bir tabağın içine koyuyorsun sabaha su oluyor onu iciyorsun ben 15 gyn falan yaptım her kış da eşime yaparım bağışıklık içinde güzel.