haticenurela Merhaba ben dünden beri bi terleme gözlerimi kapatınca basım dönüyor elim ayağım titriyor sürekli acıkma hissi geliyor uykuya dalamıyorum acaba nazar mi ? Yoksa insülin direnci yüksekliğinden mi anlamadım yardım edin neler yapabilirim ?
Sevinc24 haticenurela yağ yüksek olabilir emziriyorsanız kan şekeri düşüyor benim sezeryandan sonra ilk 3 ay oldu bol su için
irva haticenurela Tansiyonunuz ideal ama tabi normaliniz nedir bilmiyorum.O zaman şekerinize baktırın.
haticenurela Sevinc24 gece bile uykuya dalamıyorum elim ayağım titriyor üşümek giriyor sürekli aç hissediyorum
Sda16 Ben bir gece emzirme sonrası bayıldım açlık yorgunluk uykusuzluk 🥺 o günden beri gece emzirme sonrası hurma yiyiyorum yada bi bisküvi atıyorum ağzıma
haticenurela Sda16 aynen bende dün gece nasıldım ya elim ayağım titriyor uyuyamıyorum uykuya dalamıyordum yanı Suan bile Bebeğim uyumadı daha korkuyorum yine aynisi olucak diye
Sda16 haticenurela bende baya o korkuyu atamamışrım ayıldığımda baya ağladım. Şükür bidaha yaşamadım. İnşallah sizinde geçer bi an önce
Merve1310 Bende olmuştu kan ve idrar tahlili verdim idrar yolu enfeksiyonum varmış ondan kaynaklı demişti doktor