Kızlar oğlum 20 günlüktü sütüm kesildi ne yapsam da olmadı bundan 1 ay önce tekrardan hamile olduğumu öğrendim hatta buraya da yazdım ogrendikten 1 hafta sonra malesef düşük yaptım bugün öyle göğsümde hafif bir ağrı vardı süt olmaz ama dur bı sıkayim dedim ve her iki göğsümden de süt geldi sizce tekrar hamile kaldığım için mi yani kafam çok karıştı eğer ikinci gebeligimden değilse bu sütüm artar mı bı ara burda dutun süt arttırdığını duydum nasıl kullanıyorsunuz artma ihtimali varsa kullanmak isterim