Deletedmom5454 bunun adı keloid sanırım. Bende de oldu. 1 yıl oldu geçmiyor. Doktoruma göndermiştim geçmez dedi . İnternette de öyle yazıyordu. Kişinin deri yapısıyla alakalı bir durum. Eşim benini aldırmıştı onda da olmuştu.3yıl kadar öyle kaldı geçenlerde bir baktık kendi kendine sadece hafif izi kalmış o kabarıklıl geçmiş. İnşallah bizimki de geçer. Doktor eliyle hiçbir alakası da yok. Bulunduğum şehrin en iyi cerrahlarından biriydi ve tanıdığım herkes onda yapmıştı doğumunu kimsede öyle bir şey kalmadı. Zaten yazıyor her yerde