PasaAnnesi_2021 Merhaba arkadaşlar. Buzdabi ayarım hep böyleydi hiç sorun yaşamadık. Buğun baktım buzluk erimis üstündeki dijital sayıya baktım Bu alarm yanıp gidip geliyor neden böyle olmuş olabilir yardımcı olursanız sevinirim hiç başına gelen oldu mu 😏
Sesaa1 PasaAnnesi_2021 benim buz dolabımda aynı şeyi yaşadım buzluğumu aşık unutmuşum yada lastikler iyi tutmamaya başlamış bana müşteri hizmetleri önce dediki ılık su ile buzluğun lastiklerini sil daha sonra internette o ünlem nasıl kalkıcanı anlatıyor onu yaptım ve kalktı buzluk donmaya başladı geri
ayazasaf PasaAnnesi_2021 bi anda fazla şey mi koydunuz dondurmak için. Buzluk içi soğutması yeterli gelmemiştir sıcaklık artmış çözünmüştür. Servisler görüşün bir an önce
Reyna PasaAnnesi_2021 benim annemin de böyle oldu değiştirmek zorunda kaldı buzdolabını yapamadilar sizde servisi arayın bi
DurununAnnesiiii Benim dolabımda bi ara böyle alarm verdi ben servisi aradıgımda bana buzluk kısmına fazla bişeyler koymuşşunuz demişti . Gerçektende ben ogun kışlık bişeyler koymuştum. Sonra onları azalttım normale döndü. Tabi sizinkide o sebebtenmidir bilemiyorum ama . Bu atada benim dolabım arçelik