Merhaba güzel anneler, kıymetli fikirlerinize ihtiyacım var.
Bebeğim 3 aylık , olması gereken doğum tarihine göre 2 aylık .
Normalde uysal sakin bir bebektir, 2 gündür ağlayarak uyanıyor, neden olabilir sizce ?
Not : Hemşireyim, sorun gaz değil , hiç gaz sorunu yaşayan bir bebek olmadı.
Beslenmesi kilosu gayet normal sağlıklı bir bebek .