Bebeğim 2 aylık. Bu ara doymuyormuş gibi hissediyorum, memeye gelince 5 dk kuvvetli çekiyor sonra böyle emzik gibi kullanıyo ve memeyi çwkiştiriyo ama memeden ayırınca ağlıyor aç gibi, sizce ne derdi? Mama versemmi acaba ya gerçekten çözümsüz kaldım.