İyi akşamlar bayanlar ben tarlusal hap kullandım adet olmak için ama 15 gün oldu hala adet olmadım .hamilelik varmıdır. Sizce test yaptığımda çıkmazsa diye uzulmekte istemiyorum.gogus ağrım ve kasık ağrılarım var.bide akıntım çok yoğun başına gelen varmı.