Merhaba. 38 gunluk bebegim var. Yuzunde bir haftadir isilik gibi dokuntuler var. Doktor yenidoganda olur sorun yapmayin dedi. Ama sanki irinli gibi isilikler ve kafasinda da cikmaya basladi. Vucudunda yok. Sadece yuzunde vardi artik sac diplerinde de var. Boyle bir sey yasayan var mi?