Sssyyyy Kızlar bebeğim 12 günlük 4 5 gündür kusmaya başladı . Fışkırır tarzda kusmuyor normal kusuyor. Doktorlar reflü tanısını nasıl koyuyor nasıl bir test yapıyor bilen varmı .
Reyna Sssyyyy fıskırarak kusma, ağızdan burundan kusma ve 100 cc içtiyse 100üne kusuyorsa foşur foşur yani o reflüdür
Sssyyyy Reyna ne kadar içtiğini bilmiyorum ki emzirdiğim için. Fışkırma yok çok kussa bile agızının kenarından akıyor. Doktorlar test yapmadan mı karar veriyor peki .