Kızlar ben iki buçuk sene önce normal doğum yaptım ve doğumdan sonra ilk 6 ay adetim düzene girer diye bekledim bebeğim çok huysuzdu pekde dikkat etmedim açıkçası baya uzun zaman dır afedersiniz ama adetimin birinci günü bir pet dahi bulaşmıyor ve silindikçe geliyor tam kan rengide değil aynı gün akşamdan sonra renk kahverengiye dönüyor ve sadece silindikçe geliyor ikinci günde kahverengi ve daha da azalıyor üçüncü gün hiç denecek kadar varmı benm gibi doğumdan sonra böyle olan doktora gittim ama tam cevap alamadım be yapmalıyım acaba kızlar normalmi böyle bir şey