Sevda20 Bu bahsettigim yorum yenidogan icin geçerli degil. Sizin bebeğiniz yenidoğan ( ilk ay vücut ısısı siz ne giyiyorsanız 1 kat fazlası yeterli olacaktır.) Terlememesine özen gösterirsiniz, üzerini kontrollü bir şekilde örtebilirsiniz ( gözlem yapmak kosuluyla) 1. aydan sonra anne ile aynı incelik-kalınlık giyebilir, yavas yavas normal oda sıcaklıklarına uyum saglayabilir. Bebek hareketlendikce üst örtme olayı olmamalıdır ki havasız kalmasın dolanmasın vs. ( Allah korusun!!) Bebekler üşüterek değil terleyerek hastalanırlar, o sebeple terletmemeye calısmak en dogrusudur) dogumunuz hayırlı olsun, sevgiyle büyüsün.