Bizde de aynı sknti vardı kendim rezene içiyordum bebeğime de 1 2 kaşık veriyordum. Metsil gaz damlası kullandım ve mercimek kuru fasulye gibi yemeklere kimyon kattım öyle yedim sürekli de masaj yaptım. Gazlı içeceklerden uzak duruyordum.ve ilk zaman sk sk emzirdim o yüzden gaz oluşmuş doktor dedi daha sonra 2 satte bir emzirmeye başladım çok şükür 4 ayımız bitti 3 aylıktan beri yavaş yavaş azaldı hareketlence artk kendi cikariyor