Ay20 merhabalar. Yeğenim de 7-8 aylıkken böyle ufak kasılmalar, dalmalar, sersemleşmeler yaşadı. Ablamlar hemen götürdü sizin gibi MR, EEG ba çekildi epilepsi dedi doktor ağır nörolojik ilaçlar verdi. Minik kuzum onları kullandıkça daha kötü oldu, uykuya dalamadı, yürürken dengesizleşmeye başladı, sinirli ağlama krizleri oldu. Şehir hastanesindeki nöroloji doktoru bu teşhisi koyup, ilacı başlatandı. Daha sonra ablamın içine sinmedi araştırma hastanesinde nöroloji profesörüNün özel bölümünde muayene ettirdi. O doktor bu çocukta hiç bişey yok, herşeyi tertemiz boşa ağır ilaç kullandırmışlar dedi resmen. İlacın dozunu azaltarak bıraktırdı, gözlemledi o arada gerçekten yeğenim şuan gayet sağlıklı, çok hareketli, neşeli bir çocuk.. Demem o ki epilepsi tam tanısı net şekilde konulamayan bir hastalık lütfen bir doktorla kalmayın, hatta güvenli bir doktor araştırıp ona gidin. Bir doktorun verdiği o ağır nörolojik ilaçları bebeğinize hemen vermeyin. İnş faydası olur baya uzun yazdım ama