EB1661 zumrrakrtss Benimkindede olmuştu doktor sütün çok yağlı yaradığı için oluyo demişti vucudunda yoktu sadece yüzünde vardı
zumrrakrtss Hafsaninannesii evet babasıyla ben öpüyorum süt kabarcığı ne oluyor tam olarak acaba geçiyor mu ne kadar sürede geçiyor ?
Ahsenimveben zumrrakrtss küçük ise senin sutun yağlı derler benim kızda da olurdu küçük iken geçti sonradan krem sürdüm
Hafsaninannesii zumrrakrtss süt kabarcığı süt içen bebekte oluyor ama geçiyor bu kilo yapıyor bebeğimde öyleydi geçiyordu ertesi gün çok öpmeyin sakal da batarsa öyle olur içiniz rahat değilse sağlık ocağına götürün