Hanimlar merhabalar
Sütüm az geliyor, emzirdikce çoğalır diyorlar ama bebeğim süt az oldugu için memede huysuzlasiyor ağlıyor bırakıyor😭 pompayla sağın diyorlar ama göğüslerim yaralar kesikler içinde sagamiyorum. Ne yapayım ben yardımcı olun bana, var mı benim.givbi olup düzelen😭