MinnakEgem doktorlar akşam 5 ten önce bitsin diyorlar. Allah korusun bir alerji durumunda hemen gözleyip müdahale edebilmeniz için. Eğer akşam tadım yaptırıp bebeği hemen uyutursanız alerji durumunda sıkıntı olur. Ama bebeğiniz geç uyuyorsa çok sıkıntı olmaz diye düşünüyorum