1995 merhaba canım böyle postlar görünce o günlerim geliyor aklıma çok haklısın bende öyleydim hatta ben oturup gündüz gece 3 4 posta da ağlardım benim oğlum da gaz sancı fazla fazla vardı sürekli kucAk ve ağlaması da vardı ağlayan bir bebekti 6 ayda biraz rahatladım emeklemeye başlayınca bir tık kolay oldu en AzındN kucAkta taşımıyordum ama asıl düzeni 8 aylıkken oldu elhamdulillah rabbime 8 aylık olunca ağlamaları Azaldı uyku eğitimi aldı yani canım biraz sabredeceksin sonrası kendiliğinden oluyor göreceksin şuan 10 ay 20 günlük valla ne kadar büyüyorsa o kAdar kolay bence