Mihranimmm Arkadaslar doğru değil bu durum bıliyorum ama kesemiyorum nasil yapacağım? Midesine falan da zararlı değil mi emmesi?
birmelekannesi2 Mihranimmm 5 kez cok degıl mı canım bılmıyorum ama ben kızımı 13 aylıkken gece beslenmesini kesmiştim sadece su içmek için kalkıyor, sende bıraksan gece emmesını
35Talya27 Aynı sorunu bende yaşıyorum 20 aylık oldu hala geceleri uyanıp emmek istiyor vermezsem kıyamet kopuyor. Doktoruna sordum uyku arkadaşı ile oyala süt yerine su ver dedi. Denedim ama onlarda işe yaramadı maalesef
Ahsenimveben 35Talya27 ben bırakırdım 2 3 sefer kalkardı azıcık emip yatardı 11 aylik gece uyanıp pis pis yaptım poposuna şimdi şükür kalkmıyor 1 şefe falan onda da piş piş ediyom
Violet Benim kızım da 20 aylık dün gece 7 veya 8 defa uyanmıştım. Memeyi emzik gibi kullanıyor. Sömestr tatilinde kesicem inşallah
birmelekannesi2 Mihranimmm emzik kullanıyor mu, ben emzik sayesinde bıraktırmıştım canım agladıpı zaman emzik veriyordum biberonla su ile oyle bıraktı