Ozaymus-21 Kızım 7 aylik. Balgamli sekilde öksürüyor o yüzden igne tedavisi görüyor. Iki gundur parmak uclarinda ve avuc kenarlarinda kırmızılık var sizce neden? https://imgyukle.com/i/ksMaUt https://imgyukle.com/i/ksMYjQ
Mucizemsin21 Ozaymus-21 ağzında varmı acaba ALLAH korusunda el ayak ağız hastalığı değildir inşALLAH yeğenlerim yeni atlattı çok zor geçti🥺
Dmrcnn Ozaymus-21 ama kabarcık yok dmi çünkü bnm oğlumun hep böyle belki siz farketmediniz hatta yeğenlerim eniştemin vs de böyledir
Ozaymus-21 Mucizemsin21 cokk gecmis olsun. Cevap verdiğiniz icin teşekkür ederim. Ağzında yok ama siz öyle diyince ayaklarına baktim ordada var.
Mucizemsin21 Ozaymus-21 ne demek canım ateş filan oldu iştahsızlık oldu ama ağızlarıda hep yaraydı aç gezdiler bildiğin ALLAH korusun değildir bence terlediyse filan ayaklar ondsndır elleride ağzına götürüyorlar ıslanıyor ondan olabilir geçmiş olsun
Ozaymus-21 Dmrcnn kabarcık yok canim ama oncede boyle degildi bi haftadir hasta acaba ondan mi? Yarin yine ignemiz var doktorumaz soracagim ama icim icimi yedi yinede burda bi post acayim dedim
Nergisim09 Ozaymus-21 el parmak ucunda ver avucunda vardı kendılıgınden gectı sonra o aylar day dı bızım de
Mucizemsin21 Ozaymus-21 aynen canım çok çektiler amin inşALLAH değildir ama su kabarcığı gibiydi onlarınki ve kaşıntıdan duramıyorlardı