Taazzeeaannee Sda16 benim kızımda küçük doğdu da ama şu an 43 normal diyorlar ama bana sanki küçük geliyor gibi
Sda16 Taazzeeaannee 34 cm ile doğdu kızım her ay doktora gidiyoruz doğduğunda da küçüktü zaten orantılı gidiyor dedi doktorumuz
30undabiranne Taazzeeaannee iyi bence küçük değil bizimkide erken doğdu 6 aylık şuan düzeltilmiş 4buçuk aylık 5. Ayında kontrole gittiğimizde 42ydi başı
Sarew Taazzeeaannee evet normal dendi doktor bir sıkıntı görmedi tablo ile uyumlu gittiğini söyledi. İçinizi rahat tutun gayet normal bence
Skkssjajjsjs Taazzeeaannee aman canım ya ben hiç düşünmüyorum normaldir her bebegin gelişimi fa rklı ki
Mugerrr Taazzeeaannee bildiğim kadarıyla her ay düzenli olarak kafa çevresinin büyümesi gerek o yüzden normal
Mugerrr Taazzeeaannee ben 3 aylık olanı yazmışım 41 diye şimdi baktım 4ay 2 günlük 43 cm kafa çevresi boy 65 kilo 7200