NeverGiveUp
Benim bebeğim yabancıların peşinden gidiyor, zor tutuyorum insanlara sırnaşmaması için. Hatta bir iki defa benim kucağımdan ilk defa gördüğü yakınlarımın kucağına gitmek için ağladığı bile oldu.
Şuan 17 aylık, yaklaşık 10.ayından beri böyle😁
İyi birşey mi kötü birşey mi ben de kestiremiyorum🤷♀️